Na een succesvolle sollicitatieprocedure, gaat de toekomstige Bartoszian naar huis met een mooi aanbod. En dan? Eenmaal die handtekening gezet, start de inwerkperiode. Dat klink misschien wat zwaar. Wat we eigenlijk doen, is het creëren van een warm welkom. Zodat nieuwe medewerkers zich meteen thuis voelen. Benieuwd hoe de eerste weken bij Bartosz eruitzien? Je leest het hier!
Iedereen hoort er direct bij
Zodra de arbeidsovereenkomst is ondertekend, hoor je er direct bij. Diezelfde dag maken we een e-mailaccount aan, krijg je toegang tot ons intranet en word je betrokken bij meetings, trainingen en uitjes. Ook al is de startdatum pas over twee maanden, de uitnodiging voor het medewerkersweekend dat voor die tijd plaatsvindt ontvangt onze nieuwe medewerker ook. En ook onze maandmeetings en andere events mogen bijgewoond worden. Graag zelfs!
Manager & mentor
Ruim voor de startdatum wordt de nieuwe medewerker gekoppeld aan een manager én mentor. De betreffende manager neemt direct contact op om samen in kaart te brengen welke werkzaamheden en klanten de beste match zijn. Bovendien koppelen we ambities aan trainingen, kennissessies en innovatieplatforms die we binnen Bartosz organiseren. Goede begeleiding in combinatie met een persoonlijke benadering is wat onze samenwerking vanaf dag één typeert.
Als nieuwe collega krijg je ook een mentor toegewezen. Een zorgvuldig geselecteerde Bartosz-collega die fungeert als een soort buddy en ervoor zorgt dat je je welkom voelt. Deze Bartoszian maakt je wegwijs binnen Bartosz en beantwoordt alle vragen. Erg belangrijk, want in het begin is alles wellicht overweldigend. Het zijn veel nieuwe gezichten en niet iedereen is bekend met hoe bepaalde processen ingericht zijn. De mentor neemt nog voor de indiensttreding contact op voor een koffiedate of lunchafspraak.
De introductiedag
De allereerste werkdag bij Bartosz is altijd een uitgebreide introductiedag, met een vast programma.
- Na een warm en persoonlijk welkom van Vincent (onze directeur) begint Brigitta (managementassistente) met een korte uitleg over administratieve zaken. Hoe regelen wij bepaalde zaken, wie zijn de juiste contactpersonen, waar vind je informatie?
- Hierna vertelt onze contactpersoon van Vallei Autolease (een van de leasemaatschappijen waarmee wij samenwerken) over de leasemogelijkheden. Iedereen mag namelijk gebruik maken van een leaseauto óf ons mobiliteitsbudget.
- Vervolgens vertelt een onafhankelijke adviseur over de collectieve zorgverzekering en de premievrije pensioenregeling van Bartosz. Wat zijn de vergoedingen en mogelijkheden, en past dit bij ieders persoonlijke situatie?
- Als afsluiting van het informatieve gedeelte, is er de Bartosz gadgetsz uitreiking: een goodiebox gevuld met paarse artikelen. Van een strandlaken, handige dopper en stevige paraplu. Tot een hoodie en koffie-to-go mok.
- Daarna is het tijd voor een uitgebreide lunch op een mooie locatie. Zodat we elkaar als collega’s wat beter leren kennen. De manager gaat mee, net zoals de managementassistente die bij het team hoort.
- Als afsluiting van deze dag staat er nog een afspraak bij de fotograaf op de planning. Iedere nieuwe Bartoszian wordt op de eerste dag vastgelegd voor onze wall-of-fame die je tegemoet schittert als je een van onze kantoren binnenloopt.