Kamiel over Annelies
Hoe ziet jullie samenwerking eruit?
ABN AMRO en Bartosz delen dezelfde visie op kwaliteit en hoe deze binnen software ontwikkeling op het juiste niveau kan worden gebracht. Dat maakt dat we naast de sociale klik, elkaar ook snel inhoudelijk weten te vinden. We vinden kennisontwikkeling belangrijk en delen kennis, onder andere door presentaties te geven, zo blijft ABN AMRO op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in het testvak. Andersom leren onze testconsultants ook van ABN AMRO en gebruiken ze deze kennis bijvoorbeeld voor onze exploration tracks en Bijtanken bij Bartosz presentaties.
Wat is jouw toegevoegde waarde voor Annelies?
Het ontwikkelen van goede en robuuste software, wordt het best gedaan door teams die gezamenlijk kiezen voor kwaliteit. Bij Bartosz noemen we dit soort teams ‘Quality infected teams’. Onze consultants voeren software testen uit en kijken daarnaast proactief naar hoe de samenwerking binnen het team verbeterd kan worden. Zo zijn onze consultants goed in het beantwoorden van vragen als: ‘Welke onderdelen van de software moeten er (geautomatiseerd) worden getest?’ En, ‘Welke efficiënte keuzes worden daarbij gemaakt?’
Wat maakt ABN AMRO een leuke klant?
Annelies heeft een heel duidelijk doel voor ogen, en dat is ABN AMRO beter maken. Die passie merk je als je met haar in gesprek bent. Ik vind het leuk om met zo iemand te werken. Daarnaast spreekt ze uit dat ze vertrouwen heeft in onze consultants en dat wordt erg gewaardeerd. De ‘improve your best’ mentaliteit van Annelies past perfect bij mijn eigen mentaliteit.