Bartosz als kennisorganisatie
Bartosz organiseert jaarlijks verschillende opleidingen, leertrajecten en kennisevents. Bijna iedere dag is er wel een sessie op kantoor. Als medewerker voel je je betrokken, input wordt gevraagd en ideeën worden ook daadwerkelijk opgepakt. Ook lopen er genoeg collega’s en managers rond met vele jaren ervaring. Zij kunnen je assisteren bij zaken waar je tegenaan loopt, zowel op werkgebied als met privézaken. Medewerkers van Bartosz hebben het naar hun zin en zitten goed in hun vel en dat is te merken. Binnen Bartosz neem ik deel aan verschillende activiteiten zowel binnen als buiten mijn werk. Voor mij vertaalt zich dit in een gestage ontwikkeling van mezelf.
Work Hard, Play Hard
Bartosz zorgt ervoor dat haar medewerkers zichtzelf kunnen blijven verbeteren doordat Bartosz scherp blijft. Sinds de oprichting presteert Bartosz boven verwachting. Dit kan tot gevolg hebben dat de organisatie spreekwoordelijk achterover leunt en het ‘rustig aan doet’. Het tegenovergestelde is echter het geval: het management blijft actief bezig met de toekomst en dit gebeurt veelal in samenwerking met de medewerkers.
Maar, de ogen zijn niet slechts op de toekomst gericht. Er is gelukkig ook tijd voor het hier en nu. Jaarlijks worden er meerdere activiteiten buiten het werk om georganiseerd, voor de medewerker maar ook voor de partner en eventuele kinderen. Successen worden gevierd, dit zorgt ervoor dat ik me als medewerker gewaardeerd voel.